Lue keskustelun säännöt.
mulla ois asiaa kati napalle (sille ruokatoimittajalle), netissä ois numero, voinko vaan ottaa ja soittaa?
03.03.2007 |
ei mulla mitään kovin tärkeää asiaa ole.. uudessa yhteishyvässä olleen haastattelun perusteella kuvittelen että kati nappa ois iloinen yhdestä vinkistä liittyen keittiö-hommiin, koska ei oo vielä ko. asiaa hoksannut. mutta voinksmä oikeesti vaan soittaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta varmaan löytyy myös sähköposti jos oikein paneudun etsintöihin.