Lue keskustelun säännöt.
Haetaanko korvaukset ensin Kelasta vai vakuutusyhtiöstä?
16.04.2008 |
Mulla on siis vapaa-ajan vakuutus ja jouduin tapaturmaan. Kummasta paikasta haen ensin korvauksia, onko sillä väliä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on kokemusta vaan siitä, mut luulis että pätee muihinkin.