Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvitys näitä lippujen hintoja!

Vierailija
23.03.2009 |

Ajatella, että näihin NHL-joukkueiden peleihin ensi syksynä liput maksaa alk.90e. Ja halvinkin taisi olla siihen Jokerit - Florida Panthers -peliin. Kallein lippu yhteen jääkiekkopeliin maksaa 249e!! Jää kyllä haaveeksi, kiva olisi mennä katsomaan mutta kyllä tuo liian kallista on. Harmi..



Toinen mielenkiintoinen juttu on se Walking with Dinosaurs. Sinne liput nyt on suht kohtuulliset, aikuiset siinä 40-60e, lapset 27-35e, muistaakseni.



Mutta kyllä on kaikki kallista, ja jää monta kivaa juttua näkemättä kun ei yh:n talous vain jousta niin paljon.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän