Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

herranenaika noita Tukiaisen sisaruksia... kaamean näköisiä!!!!

Vierailija
26.02.2009 |

maria nyt...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Juulia kuulosti ihan känniseltä...



Karseet peruukit :S

Vierailija
2/21 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian ruskea porkkananvärinen nahka / sinertävänvaaleanpunainen huulipuna -yhdistelmästä. Lämmin sävy ja kylmä sävy tuolla lailla yhdessä ei rimmaa. Mutta muuten ne näytti ihan barbienukeilta, tai prinsessoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten naama voi kiiltää noin pahasti, vaikka meikkiä on ladattu varmaan tonni?!?

Vierailija
4/21 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

psinsessoistakin aika kaukana, jos vaikka vertaa Maddeen ja Victoriaan

Vierailija
5/21 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiaolentojahan nuo ovat ja voisivat oikeasti näyttää hienoilta, jollei menisi parissa kohtaa överiksi.

-> huulipuna

-> rusketus

-> liian lyhyet hameet

psinsessoistakin aika kaukana, jos vaikka vertaa Maddeen ja Victoriaan

Vierailija
6/21 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikeen pöhöttynyt siellä kaiken meikin ja glitterin alla. Se glitteri naamassa yli 30 v tursaalla oli kyllä aivan liikaa.



mitäköhän ne oli vetänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat viimeiset vieraat.



Marian naamanilme oli hauska siinä vaiheessa kun Johku kertoi isänsä puhuneen puhelimessa demonien kanssa silloin kun demonit nostivat Johkun sairaalan kattoon =) Hyvin piti silti pokkansa.

Vierailija
8/21 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marian naamanilme oli hauska siinä vaiheessa kun Johku kertoi isänsä puhuneen puhelimessa demonien kanssa silloin kun demonit nostivat Johkun sairaalan kattoon =) Hyvin piti silti pokkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20kg lisää pöhötystä ympärille niin eiköhän se siitä, peruukki on tosin myös hommattava.. :)

Vierailija
10/21 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä piti liimata päähän tuommoinen kapistus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja tuulitukkia =)



Lisää tälläistä. Toivottavasti noille pelleille annetaan mahdollisimman paljon lähetysaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

demonijutun kohdalla, et vaihdoin kanavaa. Mielestäni uskossa olo ja tuo maallisen mammonan ja koreilun kuvio ei passaa yhteen.



Joko ne on oikeasti höyrähtäneitä tai sitten ne näyttelee tosi hyvin.

Vierailija
14/21 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän se tarkoita, että jos on uskossa, niin pitää napittaa paita ylös asti ja värjätä hiukset maantienruskeaksi. Mutta jotenkin tuo on kornia...



Miten uskon kanssa sopii yhteen avoimen seksuaalisuus? Heidän ulkonäkönsä ei ole muokattu miellyttämään naisia. Jokainen tietää, että tuo ulkonäkö kohdistetaan miehiin, jolla on alhainen äo joko pääkopassa tai haarojen välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä voi käydä itse toteamassa Tuksujen henkisen tilan

Vierailija
16/21 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D



;D



;D

Vierailija
17/21 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se oikeen honannut niitä Marian kysymyksiä. Sit kun se oikeen into piukalla hehkutti et me ollaan kato niinku brändi, liekkö tietää mitä se tarkoittaa.



Mulla repes pokka siinä vaiheessa täysin ku misut alko veisaamaan paljon onnea.

Siitä demonikohtauksesta ei voinut muuta sanoo ku onneks on oma elämän kohdallaan, ei lennä noin korkeella ja sekona!



Ja varmaan tuijottaisin perään jos nää brändit kävelis vastaan kadulla, sen verran on katsomista.. .vrt. Kuopiossa liikkuva Armi!

Vierailija
18/21 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mistä se sai kännykän jolla soittaa isille?

Vierailija
19/21 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmetele tota "uskoon tulemista" yhtään, kun koko suku on yltiöuskovaisia.

Ja jos pienestä asti kasvetaan uskonto-hihhuliperheessä, niin kait se on ihan normaalia.



Tai sitten ne kerää suvulta rahaa uskoon tulemisella =D



(Ja tää viesti katosi äsken..)

Vierailija
20/21 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheenaiheita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan