Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Puutarha-ihmiset, joko on siemenet kylvettynä? Itse sain tänään..
11.03.2009 |
Hyötykasviyhdistyksen paketin, ihanaa :)
Ainakin tomaatit, paprikat ja chilit lähtevät illalla multaan.
Ei vissiin muuta niin aikaista tullut tilattua.
Mitens muilla?
Itsellä lisäksi mm. kesäkurpitsaa, bok choy:ta, erilaisia papuja mm. härkäpapua, pensaspapua, salaatteja, maissia, herneitä, yrttejä mm.kiinalaista korianteria, silopersiljaa, timjamia.. Kukkiakin tuli, mustasilmäsusannaa, krasseja ja kehäkukkia..
Mitäs teidän kasvimailla tänä vuonna kasvaa?
Kommentit (2)
ja katsotaan alkaako mikään kasvaa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
itse odotan kanssa siementilausta saapuvaksi Hyötikseltä.
Tomaatteja (uusi hundreds and thousands-lajike)
Paprikaa
Lanttua
Porkkanaa
Basilikaa
Timjamia
Rosmariinia
Tilliä
Kukkia vaikka mitä, pelakuita ainaskin.
En jaksaisi odottaa että saa taas upottaa sormet multaan..