Arvioikaa raskaaksi tulon todennäköisyyteni:
Molemmat tulokset ovat siis toivottuja. mutta haluan arvioita:)
Yksi keskeytetty yhdyntä 20-25 päivän paikkeilla. kierto 30-40.
Kaksi päivää keskeytyt' etystä kohdunnapukka kova ja matalalla.
Kommentit (13)
Vierailija:
yhdynnästä (ei yhtään " vahinkoa" ), et ole raskaana.
oliko mies varma, että mitään ei mennyt sisään? Vai onko hänellä vaikea tuntea ylipäätään jos sieltä jotain tule...?
Vierailija:
Keskeytetyn yhdynnän tulos....
tulee jotakin pientä eikä sitä paljoa tarvita.Varsinkin kun mulle näköjään riittää kun näkeekin ukon niin johan on raskaana....
*kohtalotoveri,joka yrittää olla olematta katkera*:)
Tai siis niin suunniteltu että tulee jos on tullakseen.
" Touhutipat" eli Cowperin rauhasen erittämä luonnon oma liukaste ei ole siemennestettä. On esitetty, että touhutippojen mukana saattaisi olla siittiöitä ja myös on julkaistu tutkimuksia joiden mukaan näin ei ole. Tiedolla suuntaan tai toiseen ei ole kuitenkaan käytännön merkitystä, sillä ns. keskeytetyistä yhdynnöistä on tultu raskaaksi ja saatu sukupuolitauteja. Mari Koivunen, Sexpo säätiö 18.3.2004"
Siis itse eritteeseen ei pitäisi erittyä siittiöitä (terve mies). Niitä saattaa kuitenkin huuhtoutua putkista mukaan. Miten nopeasti sitten siittiöt poistuvat esim. virtsan mukana putkista? Ei ole tutkittu.
Jotkut ovat tulleet raskaaksi harjoitettuaan keskeytettyä yhdyntää. Se onko keskeytettyä yhdyntää harjoitettu " väärin" , on jäänyt hämärän peittoon. Vaikea sitä on todetakaan (Esim. masturboiko mies aamupäivällä työpaikan vessassa tai naiko vieraan naisen kanssa pikkujouluissa, vetikö ulos ajoissa?), paitsi selvissä tapauksissa (useampi yhdyntä peräkkäin tai parin tunnin välein).
että jos mies ei ole masturboinut samana päivänä, käynyt virtsalla useaan otteeseen edellisen jälkeen, siittiöiden pitäisi olla poistunut putkesta, ja tällöin liukasteessa ei ole siittiöitä. ja se, että kun sperma tulee pikku erissä, onko ensimmäinen erä jäönyt emättimeen niillä, joilla on tärpännyt.?
Vierailija:
*kohtalotoveri,joka yrittää olla olematta katkera*:)
Sillä sanoinkin, että kannattaisko tuntea kroppansa vähän paremmin...
Sori, että meni sohvapsykologia hukkaan....
T: oliko sen 3 ? ja 6
yhdynnästä (ei yhtään " vahinkoa" ), et ole raskaana.