Lue keskustelun säännöt.
Yliopistolle töihin: sovelletaanko aina valtion palkkaluokkia vai voiko keksiä palkan omasta " päästä" .
28.12.2005 |
Kysymys konferenssin valmistelutehtävistä, käytännössä laitoksen johtajan assistenttina toimiminen. Mitä palkan voisi olettaa olevan?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla