Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopistolle töihin: sovelletaanko aina valtion palkkaluokkia vai voiko keksiä palkan omasta " päästä" .

Vierailija
28.12.2005 |


Kysymys konferenssin valmistelutehtävistä, käytännössä laitoksen johtajan assistenttina toimiminen. Mitä palkan voisi olettaa olevan?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä