Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa viisaammat onko tää nyt hiivasieni vai jotain muuta?

Vierailija
28.12.2005 |

Netistä luin oireista mutta en tiiä onko tää nyt sitä..

Mulla ei oo siis aikasemmin ollu hiivasientä, nyt epäilen että on.. Kutinaa alapään " suuaukolla" , ei kirvele mutta valkovuotoa enemmän, ei haise tavallista pahemmalle ;). Suurin ongelma siis tuo kutina.

Sukupuolitaudit poissuljettu, en ole myöskään antibioottikuurilla tms eli mitään " syytä" ei ole hiivan iskeä. Uskallanko ostaa hiivalääkityksen, millainen kannattaa ottaa?

KIITOS

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos et ole raskaana niin en usko, että hiivalääke vahingoittaisi.

Vierailija
2/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siis hiivalta. Mä olen käyttänyt niitä emättimeen laitettavia puikkoja. Hyvin ovat auttaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan haluaisi...

Voiko mennä itsestään ohi, tai joillain vanhan kansan konsteilla?



ap

Vierailija
4/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt lääkärillä, vaan ostin apteekista ilman reseptiä saatavaa lääkettä ja apu tuli heti. Kokeile ihmeessä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän