Lue keskustelun säännöt.
Kun teet kiisseliä/ soppaa, niin...
07.01.2006 |
säilytätkö huoneenlämmössä esim. kulhossa pöydällä
vai laitatko jääkaappiin?
Miten kauan mielestäsi syömäkelpoista edellämainituissa säilytystavoissa?
Kommentit (2)
Ovat tosi helposti pilaantuvia. Vaikka jääkaapissa tuleekin vähän könttiseksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Että käske meillekkin vaan.....