Koska itkit viimeksi?
Toisin sanoen päästit kyynelnestettä tunteiden seurauksena... Voit myös avata syytä, jos siltä tuntuu...
Itse päästin kyyneleen tänään läheisen lemmikin kuoleman seurauksena....
Kommentit (34)
Hmm.. kännissä taisi tulla tirauteltua pari viikkoa sitten, kun stressi purkautui.
1.5 v sitten, kun tunsin niin suurta kipua ja ahdistusta sairauden takia.
Toissapäivänä. Itken lähes joka päivä. Traumoja käsitellessä, koskettavaa musiikkia kuunnellessa tai tarinoita lukiessa/katsellessa.
Otan ap osaa lemmikkisi kuoleman johdosta <3
Olisiko tästä noin neljä vuotta sitten ja siinä oli seitsemän vuoden väli sitä aikaisempaan itkuun,a
Tänään. Minun elämässä on tapahtunut liikaa pahoja asioita viime aikoina.
Silloin kun nuorempana jäi pallit myllynkivien väliin vaarin jauhomyllyllä.
t. Pekka H
Viime viikolla Doneskin lapsikuoron laulua kuunnellessa Donbassissa sodassa menehtyneiden lasten muistopäivänä 💚
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. kännissä taisi tulla tirauteltua pari viikkoa sitten, kun stressi purkautui ja sain sillä konstilla naapurin muijalta lohtu seksiä.
-kannattaa kokeilla
Vierailija kirjoitti:
Kun olin katsomassa sen uusimman Bridget Jones-elokuvan.
Akat onkin sellaisia tirsku misuja ja kun "oikein" puhuu niin pöksytkin kastuu.....
M69
Tänään. Itken aina hyvän seksin jälkeen. Mies silittelee selkääni rauhassa ja odottaa että tunteet tasautuvat.
Just äsken. Kisu tuli viereen istumaan ja katsomaan silleen somasti kuin kissa nyt istuu ja katsoo. Minulle tuli itku silmään ihan muuten vain, en tiedä miksi. Ehkä se oli se kontakti toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin katsomassa sen uusimman Bridget Jones-elokuvan.
Akat onkin sellaisia tirsku misuja ja kun "oikein" puhuu niin pöksytkin kastuu.....
M69
No ei sinun takiasi todellakaan.
Eilen, kun luin iltalehdestä artikkelia Ozzy Osbournen hautajaisista, oikeesti lepää rauhassa ja tsemppiä heidän perheelleen
Eilen kesäteatterissa. Liikutuin Joutsenlaulusta (vaikka radiosoitossa olen täysin kyllästynyt siihen) ja liikutuin uudelleen kun esityksessä nuori tyttö lauloi niin kauniisti ja puhtaalla äänellä. Musiikilla on valtavat voimat minuun.
7 vuotta sitten.