Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajokortti hankittu :D

Vierailija
06.01.2006 |

sisko sai ajokortin (jippii hänelle) nytten hän vinkuu autoa itellensä.



ongelma on vaan että autoista ei ole mitään hajua,eikä ole ketään tuttavaa lähettyvillä joka voisi opastaa auton hankinnassa.

mistä tiedän että auto on hyvä eikä myyjä kuseta silmään?



uuteen ei ole rahaa..ja hinta saisi olla autolla jotain 400euroa..

mistä siis löytää neuvova ja rehellinen myyjä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. autoliikkeessä muutamaan otteeseen huijattu

Vierailija
2/3 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas sanon, että EI missään nimessä kannata ostaa autoliikkeestä! Kun tietää millaisilla romuilla sinne on tutut ajaneet... Ja yllättäen nämä samat " kierrätykseen valmiit" autot ovat samaisessa liikkeessä parin päivän kuluttua hirveän hintaisina myynnissä... Sääliksi käy ostajia:( En todellakaan usko, että autoille on tehty täys-remotti, pelkkää maskeerausta vain...

Ja kuten vanha viisaus kertoo;halvalla ei saa hyvää! Autoja saa jopa ilmaiseksi, siis ihan liikkuvia pelejä (kannattaa kysellä jos joku tuttu tietäisi jonkun tutun-tutun tmv:) mutta kannattaa varautua siihen etteivät ne kauaa kestä. Jos miettii halpaa autoa, jossa hajoaa esim. kytkin tai vaihdelaatikko, ei sitä kannata enää lähetä korjaamaan. Erityisesti jos teillä ei ole lähipiirissänne ketään joka auttaisi auton ostossa, niin tulkitsen ettei teillä ole ketään joka autoa tarvittaessa korjaisi " materiaali-kuluilla" ...? Ja juista myös, että " hiukan öljyä valuttavalla" autolla ajelu tulee pidemmän päälle varsin kalliiksi, jos joka 100km väein joutuu lisäämään purkillisen öljyä...;)

Ehdotan että ette hötkyile sen auoton oston kanssa vielä, vaan odotatte että vastaan tulee joku joka osaa hiukan katsoa onko auto hyvä, ja VÄLTTÄKÄÄ autokauppoja! Toki yksityinen myyjä voi teitä kusettaa pahastikkin, mutta luottaisin heihin kuitenkin enemmän kun autokauppiaisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep eipä ole kavereita kuka osais auttaa.. :(



pitää varmaan vaan ostaa jostain ja toivoa että myyjä on rehellinen