Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten kotihoitoa kannattavat huomio! Ikuinen fakta: SDP on tyovaen puolue, joka ajaa nimenomaan paivakotihoitoa ja aitien aikaista tyohonmenoa.

Vierailija
12.01.2006 |

Älkää äänestäkö Halosta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri siksi kannatan SDP:tä.



Naisilla on mahdollisuus työntekoon, eikä olla sidottu kotiin useiksi vuosiksi ja elämään miehen siivellä. Kiitos siitä SDP:lle!

Vierailija
2/7 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äänestän Vanhasta, koska hän on edustavin.

Presidentti ei paljoa virassaan politikoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmeessä pienipalkkaiset ( voitte olla koulutettujakin, ei se sitä katso) menkö tuohon harhaan, että kokoomus tai KEPU ajaisi teidän etujanne. Mikään ei ole naurettavampi kuin joku kunta-alan työntekijä ( sairaanhoitaja, opettaja, yms) joka äänestää kokoomusta. BUAHHHHHHAAAHHHAAAAAAAAAAAAAAAA

Vierailija
4/7 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menihän Jyrki Katainenkin naimisiin sairaanhoitajan kanssa. Ja Ville Itälä myös....kyllä ne meidän hoitureiden asioita ajaa.

Vierailija
5/7 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato kokoomuslaiselle sh kelpaa vaimoksi, koska se jää mielellään kotiin hoitamaan lapsia. Palkkaa niille ei tarvi maksaa, koska se on kutsumustyötä.

Vierailija
6/7 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan joka pääsee presidenttipallille, ei aja kuin vain omia etujaan! Naivismista höpötystä teidän kirjoitukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ajaisi suuryritysten etuja. Turha väittää, että vain omia etujaan ajaisi.