Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa tällä palstalla kauniita naisia

Vierailija
23.12.2005 |

Kun katselee tuota julkkislinkkiketjua... Ihan kateeksi käy.



t: suomalainen pallinaama

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedathan, etta kauneutta voi olla monenlaista. Vaikka on kaksi identtista ihmista - mutta toinen voi olla kaunis ja toinen tavis. Se on se sateily ja karisma, joka erottaa ne identtiset toisistaan. Kun hyvin meikatun pallinaamankin silmat vilkkuvat, jo tulee kauneutta.

Vierailija
2/4 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen pallinaama :-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkertulta, parikymmentä vuotta nuorempana painoksena vaan joten kauneudesta lienee turha puhua:P







tosin olen kyllä sitä mieltä että ei ole olemassa rumia naisia, on vain laiskoja naisia...

Vierailija
4/4 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan nuo ukot vinkuvat virottarien perään.Heidän pitäisi ehkäpä käydä optikolla tarkistuttamassa kakkuloidensa vahvuudet oikeanlaisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme