Lue keskustelun säännöt.
Onpa tällä palstalla kauniita naisia
23.12.2005 |
Kun katselee tuota julkkislinkkiketjua... Ihan kateeksi käy.
t: suomalainen pallinaama
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kesäkertulta, parikymmentä vuotta nuorempana painoksena vaan joten kauneudesta lienee turha puhua:P
tosin olen kyllä sitä mieltä että ei ole olemassa rumia naisia, on vain laiskoja naisia...
Turhaan nuo ukot vinkuvat virottarien perään.Heidän pitäisi ehkäpä käydä optikolla tarkistuttamassa kakkuloidensa vahvuudet oikeanlaisiksi.
mutta tiedathan, etta kauneutta voi olla monenlaista. Vaikka on kaksi identtista ihmista - mutta toinen voi olla kaunis ja toinen tavis. Se on se sateily ja karisma, joka erottaa ne identtiset toisistaan. Kun hyvin meikatun pallinaamankin silmat vilkkuvat, jo tulee kauneutta.