Lue keskustelun säännöt.
Miksi tuo lapsi ei nuku... itse halusi sänkyyn ja oli selvästi väsynyt
22.12.2005 |
mutta nyt kun on siellä niin ei uni maitakkaan ja höpöttelee vain itsekseen....
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
...tai sitten ei... joskus näin vaan käy, meilläkin ja tutuillakin...