Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhasta ja Niinistöä äänestävät! G

Vierailija
11.01.2006 |

Jos teidän ehdokkaanne ei ole toisella kierroksella, äänestättekö toista porvariehdokasta?



Toivottavasti porvariyhteistyö tällä kertaa pitää, että päästään Tarjasta..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä Tarja..

Vierailija
2/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄN edustaa parhaiten koko kansaa.



Eilisen tutkimuksen mukaan hän muuten (Vanhanen siis) vähiten ärsyttää ihmisiä ja kansalaisia.

Eli ihanteellinen henkilö presidentiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannatan täysin porvariyhteistyötä.



Ja joskus kahdesta pahasta on valittava pienempi paha.

Vierailija
4/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisissä vaaleissa tunnustan äänestäneeni Tarjaa, koska halusin Suomeen ensimmäisen naispresidentin, enkä voinut sietää Ahoa. Nyt porvaripuolueilla on molemmilla hyvät ehdokkaat.

Vierailija
5/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Vanhanen sopii parhaiten.



Minäkin haluan tulla toimeen kaikkien kanssa ja toimia yhteistyön puolesta.

Minäkin haluan katsoa luottavaisesti tulevaisuuteen kaikkia ihmisiä kunnioittaen.



Vanhasen rauhallisuus kuvastaa suurinta osaa meistä suomalaisista. Olemme rauhallisia, mutta tarvittaessa " täältä pesee" .

Mitään simputtajia me suomalaiset emme luonnostaan ole.

Vierailija
6/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon Tarjasta ja vähän " arvokkaampi" presidentti kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit kyykkyyn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
8/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ääneni menee ilman muuta Matille. En äänestä missään tapauksessa Tarjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti...? Voi olla että persoonan takia pakko antaa ääni Tarjalle vaikka porvaripressa todellakin ois toivottavaa

Vierailija
10/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vallan vaihtuvan ja tämän yli 20 vuotta kestäneen demarisuoran päättyvän. Ei tässä tilanteessa kannata porvareiden toisiaan kampittaa, sillä kyllä toinen demari aina toisen löytää.



Mamma Hesasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset lähtee ahkerasti uurnille. SAK ja muut demarivetoiset systeemit osaa tuon jäsenistönsä liikuttelun; nyt ei kannata muutosta haluavien jäädä kotiin asiaa ihmettelemään.



Tsemppiä pojille, et toiselle kierrokselle päästäis!

-16

Vierailija
12/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ällö KEPULAINEN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisella kierroksella Niinistö ja Halonen, niin ääni Niinistölle. Matti on mun ekan kierroksen ehdokas.



Demaria ei meidän talossa äänestetä ikinä.

Vierailija
14/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken muuten tuota Vanhasta juuri minään pidäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisella(kaan) kierroksella en äänestä heinähattua eli keskustan ehdokasta. Siksi äänestin viimeksi Halosta vaikka hän ei suosikkeihini lukeudukaan. Tällä kertaa jätän varmaan toisella kertaa äänestämättä, jos Niinistö putoaa.



T. kaupunkilainen

Vierailija
16/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin uskon, että joko Niinistö on toisella kierroksella, taikka sitten hirmuinen Haloska menee ensimmäisellä läpi (aargh!). Ei tekisi mieleni äänestää Vanhasta. En pidä hänestä ja olen monen monessa tärkeässä asiassa kanssaan ihan eri mieltä. En periaatteesta kuitenkaan tahdo jättää äänestämättäkään, enkä nyt Halosta ala äänestämään kuitenkaan, joten jos nyt kävisi niin, että tulisi Vanhanen vs. Halonen kierros, niin äänestäisin varmaan sitten Vanhasta. Mutta vastentahtoisesti ja paheksuen ;)

Vierailija
17/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavalla toisella kierroksella äänestän ketä tahansa, jonka nimi ei ole Halonen.



Demarit on jo nähty!

Vierailija
18/18 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö turhan kova ja " ylhäältä päin " katsova. Halosta en missään nimessä toisella kirroksella äänestä. Eli nyt Vanhasta ja toisella kierroksella myös Vanhasta, mutta jos Niinistö ja Halonen vastakkain tokalla kierroksella niin sitten Niinistöä.