Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kiitos kaikille!
05.01.2006 |
Pakko antaa nyt positiivista palautetta, kun olen niin iloinen :). Olette pelastaneet jälleen päiväni. Olen saanut niin monta kertaa moniin itselle kiperiin kysymyksiin vastauksia nimenomaan tältä palstalta. Tokihan mukana on joskus ikäviäkin kommentteja, mutta mitä pienistä. Täällä asiat selviää aina nopeasti ja mutkattomasti.
Kaunis kiitos siis kaikille, jotka olette viitsineet vastata kysymyksiini.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa