Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tänään synttärit ja mies ei muistanut aamulla

Vierailija
11.01.2006 |

onnitella. höh : )

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä vähän helpotti ;)

Vierailija
2/3 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli nolona kun päivällä ilmoitin, että mitäs kivaa tehtäis kun on noi synttäritkin? Meni kyllä heti kukka ja kakkukauppaan ja yritti olla koko päivän kauhean huomioon ottava ja *kituva*.



Ei kuulemma ikinä enää unohda mitään tärkeitä päiviä...Joopa joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä lahjan saanut. Sain rahaa ja pääsin shoppailemaan, ja mies hoiti lapsia! Mutta kivahan se ois ollu jos aamulla olis pusun antanut. kun ei ole suurempaa narisemista niin jostain täytyy, hih

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän