Lue keskustelun säännöt.
Tietaisko kukaan, miten menee sellanen laulu, jossa lauletaan jotain " ...Simperi timperi toptoptop, nain sita laulelee kultasuu, kukas muu, kuin kultasuu..."
05.01.2006 |
Muistan, että mulle tollasta pienenä laulettiin ja haluisin laulaa kanssa lapselleni, mikä olis laulun nimi tai mitä muita sanoja, muista n vain tuollaisen kohdan. Vai onko kaikille ihan tuntematon laulu?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muistan laulun, mutta en sanoja.