Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietaisko kukaan, miten menee sellanen laulu, jossa lauletaan jotain " ...Simperi timperi toptoptop, nain sita laulelee kultasuu, kukas muu, kuin kultasuu..."

Vierailija
05.01.2006 |

Muistan, että mulle tollasta pienenä laulettiin ja haluisin laulaa kanssa lapselleni, mikä olis laulun nimi tai mitä muita sanoja, muista n vain tuollaisen kohdan. Vai onko kaikille ihan tuntematon laulu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan laulun, mutta en sanoja.

Vierailija
2/2 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän härski? Nain sitä... jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä