Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuuko tämä? Esikoiseni on uuden tulokkaan

Vierailija
11.01.2006 |

synnyttyä noin kolme vuotta. Esikoinen on nukkunut meidän kanssa samassa huoneessa, omassa sängyssä ja on hyvin herkkäuninen ja öisin heräilee. Tuumattiin josko uusi tulokas laitetaan myös meidän makkariin ja pidetään esikoinenkin meidän makkarissa. Tuleekohan tuosta mitään? Ajatus oli että sitten kummatkin lapsoset jossain vaiheessa siirretään samaan aikaan omaan huoneeseensa nukkumaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan