Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G:kuinka pitkät ovat yöunesi normaalisti ja riittääkö se vai pitääkö ottaa päivänokoset lisäksi?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta nukun levottomasti ja heräilen usein. Ei riitä, mutta kun on työelämässä niin ei ole mahdollisuuksia päiväuniin. Välillä menen illalla lasten kanssa yhtäaikaa unille klo 20 ja saan näin vähän univelkaa pois.
Alue: Aihe vapaa
ei riitä uni. Päivällä otan nokoset, JOS tyttö sattuu nukahtamaan päiväunille sopivaan aikaan ja isompi viihtyy yksin.