Lue keskustelun säännöt.
Häävaate-etiketti
04.01.2006 |
mites se on häävieraiden vaatteiden laita.
onko naisilta kielletty mustat vaatteet?
entäs voiko olla housupuvussa?
sopiiko leveä, polvipituinen hame vai pitäisikö olla ihan pitkä?
kyseessä siis pitkän kaavan häät orkestereineen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla