Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvittää viedä vauvaa anoppilaan jouluksi.

Vierailija
21.12.2005 |

Paikalla myös miehen veljen 3 räkänokkaista lasta, joísta aina joku on juuri ollut kipeänä/tulossa kipeäksi. Hitto kun ei voi kieltäytyäkään kun just tänään anoppi soitti ja kehui kuinka terveitä kaikki ovat...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiuduin juuri sairaalasta omani kanssa -- isompien lasten nuha voi olla RS-virusta ja vauvalla se vaatii usein viikon sairaalahoidon, joskus pidemmänkin ajan. Nyt on myös liikkeellä erittäin äreää keuhkokuumetta. Äidinmaidosta ei välttämättä saa suojaa RS-virukseen, joten ihan oikeasti voit kieltäytyä. Isommilla lapsilla RS-virus on usein juuri tuollainen sitkeä limatauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä