Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

citymarketeissa myyty PILAANTUNUTTA lihaa:

Vierailija
21.12.2005 |

Tämä on kopsattu suoraan elintarvikeviraston sivulta (mainitaanko tässä Lidliä missään?)

16.12.2005 - Salmonella todettu Wurstin kevytsuolatussa broilerin fileessä, UUTISTA TÄYDENNETTY



Wurstin kevytsuolatusta broilerin fileestä on löydetty salmonellaa.



Tuotetiedot:

VIIMEINEN KÄYTTÖPÄIVÄ: 19.12.2005

Koko: n. 700 g rasia

Valmistaja: Wursti Oy Järvenpää

Alkuperämaa: Brasilia



Tuotteet vedetään pois markkinoilta. Mikäli kuluttajalla on tällä päiväyksellä olevaa tuotetta, pyydetään tuote hävittämään sekajätteen mukana ja ottamaan yhteyttä Wurstiin, puh. (09) 413 40 400. Ostos hyvitetään.



Lisätietoja:

Ylitarkastaja Mari Raahenmaa, Elintarvikevirasto, puh. (09) 393 1500

Sähköpostiosoite muodossa Etunimi.Sukunimi@elintarvikevirasto.fi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄIN ON!

Vierailija
2/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jos salmonellaa on tuotteessa, on se valmistajan (tässä tapauksessa Wurstin) syy ja vastuu on heillä. Ihan samaa tavaraa on myynnissä kaikilla kaupoilla eikä vika ole Citymarketin, Lidlin eikä Prismankaan. He ovat ainoastaan jälleenmyyjiä.

Järkeä vähän noihin aloituksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broisku oli Kariniemen. Mutta Lidlin syyksi kyseinen hlö sairastumisensa pisti. Itse veikkaan, että vika oli ruuan laittajassa...

Vierailija
4/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja salmonella tuhoutuu kuumentaessa, ei kai kukaan broileria puoliraakana menekkään syömään. Ja järkikin sen sanoo, että huolellinen hygienia on tarpeen, kun käsitellään broilerituotteita... Ja tuolloin ei salmonellaa saa, vaikka se tuotteessa olisi!



t. yks salmonellankin sairastanut, joskaan ei Suomessa

Vierailija
5/10 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syyksi sanottiin halpakaupparyhmien hinnat jotka pakottaa moiseen temppuiluun. Eiks tässä jokin vuosi sitten ollut kohu kun saksassa(?) oli syötetty teuraseläimille jätteitä :/

Vierailija
6/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa lihaa myydään muissakin kaupoissa.



Koko erä on saastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.elintarvikevirasto.fi/ ja sieltä tuotevirheet. Apn teksti on kopsattu suoraan sieltä.

Vierailija
8/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuon ketjun apn listan useammasta tuotteesta vain yksi oli oikeasti lidl-kamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

02.12.2005 - Salmonella typhimurium todettu argentiinalaisessa jänispannussa



Lidlissä myynnissä olleessa argentiinalaisessa jänispannussa on todettu Salmonella typhimurium -bakteeria. Suomen Lidl Oy on ryhtynyt toimenpiteisiin tuotteen markkinoilta vetämiseksi. Tuote on raakapakaste. Sen parasta ennen päiväys on 5.6.2006 ja se on pakattu alumiinivuokaan.



Kuluttajia pyydetään hävittämään tuotteet sekajätteen mukana tai palauttamaan ne Lidl-myymälään. Tuote hyvitetään ostopaikassa kassakuittia tai muuta todistetta vastaan.



Lisätietoja:

Ylitarkastaja Mari Raahenmaa, Elintarvikevirasto, puhelin (09) 393 1500, sähköposti: Etunimi.Sukunimi@elintarvikevirasto.fi

Vierailija
10/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos salmonellaa on tuotteessa, on se valmistajan (tässä tapauksessa Wurstin) syy ja vastuu on heillä. Ihan samaa tavaraa on myynnissä kaikilla kaupoilla eikä vika ole Citymarketin, Lidlin eikä Prismankaan. He ovat ainoastaan jälleenmyyjiä.



Järkeä vähän noihin aloituksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi