Onko muita, jotka joutuvat asumaan kahdella paikkakunnalla?
Kiinnostaisi kuulla kohtalotovereista. Meillä siis niin, että varsinainen koti ja elämä pääkaupunkiseudulla. Mies töissä osittain täällä, osittain toisella puolen Suomessa (yleensä noin 3 päivää viikosta). Firma maksaa matkakulut, mutta asunnoksi olisi tarjolla kimppakämppä, joten olemme päätyneet pitämään toisellakin paikkakunnalla asuntoa. Lisäksi molempiin päihin tarvitaan auto (työmatkat sen verran pitkiä). Lisäksi molemmissa päissä on kodeissa täysi varustus. Pärjään suht ok nuo kolme päivää viikossa, jolloin olen täällä yksin. Vauva on suunnitteilla, lapsia ei siis vielä ole. Välillä tuntuu kuitenkin kurjalta, kun joka viikko joutuu eroamaan hetkeksi. Lisäksi maksaisimme asuntolainaamme huikean paljon nopeammin pois, jos ei olisi tuplamaksuja asunnoista, puhelimista, autoista jne.
Kertokaa te, joilla on samantapainen tilanne! Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia.