Mitä mieltä olette oikeasti yhdynnästä?
Olenkohan ainoa jonka mielestä varsinainen yhtyminen on aika tylsää? Tykkään suuseksistä ja nautin orgasmeista, mutta pökkimisestä en saa mitään tunnetta pinnalle. Ei riipu edes miehestä.
Kommentit (6)
Ihmetyttää vaan kun lesbotkin dildoja käyttää että miksi? Miksi?
Orgasmin jälkeen ei tunnu enää yhtä hyvältä, mutta hyvältä kuitenkin ;)
Viimeksi eilen ja toissapäivänä itse sain niiin upeita orkkuja (yhdynnässä klitoriksen avulla) että oksat pois. Hyvä kun ei lapset heränneet äidin kiljumiseen. Rupeskin taas panettamaan ;=)
Tosin se riippuu kenen kanssa seksiä harrastaa. On ollut miehiä jotka ei osaa käyttää vehjettään ja semmosesta runnomisesta en niin välitä.
Ensin kunnon pitkä esileikki. Hellyyttä, suuseksiä jne. ja sen jälkeen kaiken kruunaa yhdyntä :)
aina se paremmalta tuntuu kuin kotihommat, joskus aivan taivaallisen hyvältä. en voi ymmärtää että olis jotenkin yhdentekevää hommaa tai vastenmielistä...
En saa orgasmia yhdynnässä, pidän suuseksistä (antamisesta ja saamisesta) paljon, mutta yhdyntä poistaa tosi tehokkaasti stressiä. Muu seksi ei pysty samaan yhtä tehokkaasti.