Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette oikeasti yhdynnästä?

Vierailija
01.03.2007 |

Olenkohan ainoa jonka mielestä varsinainen yhtyminen on aika tylsää? Tykkään suuseksistä ja nautin orgasmeista, mutta pökkimisestä en saa mitään tunnetta pinnalle. Ei riipu edes miehestä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa orgasmia yhdynnässä, pidän suuseksistä (antamisesta ja saamisesta) paljon, mutta yhdyntä poistaa tosi tehokkaasti stressiä. Muu seksi ei pysty samaan yhtä tehokkaasti.

Vierailija
2/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää vaan kun lesbotkin dildoja käyttää että miksi? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin jälkeen ei tunnu enää yhtä hyvältä, mutta hyvältä kuitenkin ;)

Vierailija
4/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen ja toissapäivänä itse sain niiin upeita orkkuja (yhdynnässä klitoriksen avulla) että oksat pois. Hyvä kun ei lapset heränneet äidin kiljumiseen. Rupeskin taas panettamaan ;=)

Vierailija
5/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se riippuu kenen kanssa seksiä harrastaa. On ollut miehiä jotka ei osaa käyttää vehjettään ja semmosesta runnomisesta en niin välitä.



Ensin kunnon pitkä esileikki. Hellyyttä, suuseksiä jne. ja sen jälkeen kaiken kruunaa yhdyntä :)

Vierailija
6/6 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina se paremmalta tuntuu kuin kotihommat, joskus aivan taivaallisen hyvältä. en voi ymmärtää että olis jotenkin yhdentekevää hommaa tai vastenmielistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi