Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä sanasta päiväkoti. Ei se ole koti, jossa lapsi on päivän. Kun lapsi on hoidossa, hän on poissa kotoa.

Vierailija
16.02.2007 |

Tarhakin on huono nimitys. Keksikääpä uusia parempia nimityksiä hoitopaikalle!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin puhun mieluiten päivähoidosta/päivähoitopaikasta. Olkoonkin, että kyse on lapseni kohdalla hyvin kodinomaisesta paikasta, ts. " ryhmäperhepäiväkodista" .

Vierailija
2/4 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi tarha-sanaa ei saisi käyttää? Kai te nyt viette lapsiannekin eläintarhaan, niin ei kai se mikään läpeensä paha paikka voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarha on hieno, vanha, kuvaava, lyhyt nimitys.

Vierailija
4/4 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Päikkäri=päivähoitopaikka



Päikkärit=päiväunet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan