Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hemmetin kevat! Meidan ihana prinsessa isosisko paatti piirtaa vauvan naaman tayteen kuvioita kuulakarkikynalla. Ajattelin, etta oli hauska leikki kun kumpikin nauraa. Nyt on

Vierailija
23.02.2007 |

hauskuus kaukana. Millä uskaltaisi pestä noi kuuliksen jäljet pois toisen naamasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaakin ihoa tarvii hinkata jos menee kuulista käteen. Ei tunnu kyllä kivalta..

Vierailija
2/8 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset leikkivät vain. Sano ettei tee toista kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppu kuluu pois. Minua olisi vaan naurattanut, ei tossa nyt mitään kamalaa ole tapahtunut.

Vierailija
4/8 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä saippuaa. Kosteusvoidetta ja vettä ainoastaan.

Vierailija
5/8 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä minäkin olen poistanut erinäistä sattumia lasten kasvoista. Hyvällä menestyksellä ja ilman punoituksia.

Vierailija
6/8 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kosketti sohvaamme, eikä lattialla kärsi olla ollenkaan, kun parketin pinta on vääränlainen! Kannattaa olla todella varovainen!!

Vierailija:


omaakin ihoa tarvii hinkata jos menee kuulista käteen. Ei tunnu kyllä kivalta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinkuin kerroit, lapsillasikin oli hauskaa :)

Vierailija
8/8 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 15, en ollut koneella vaan hoidin muita asioita:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi