Lue keskustelun säännöt.
Etkö sinäkään pidä vieläkään Lordista? Oli kiva, että Suomi voitti euroviisut, mutta Lordi on silti ihan ällö.
Kommentit (4)
Kun kuulen Hard rock hallelujan menee kylmät väreet, mutta ainoastaan viisuvoiton muistelun vuoksi ;) Muita biisejä en edes tiedä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja muutenkin iskee tuo iskelmä ;)
t:3
taitaa suomeen taas tulla 0 pistettä entiseen malliin.
Ei jollain kuoppamäellä tai transu pojalla voittoja heru ja muutkin oli niin plröööööööööööö että ei hittolainen sentään. Luulisi että Suomestakin löytyisi joku muu kun voutilainen lallattamaan jolla oikeasti olisi mahikset edes pisteille.