Huonoja kokemuksia FASHIONKIDS nettikaupasta?
Mielenkiinnolla kyselen muiden kyseisestä nettikaupasta tilanneiden kokemuksia? Oletteko saaneet hyvää palvelua? Ellette, miksi ette? Onko tilaamaasi tuotetta ollut varastossa? Ellei, oletko saanut HETI hyvityksen luottokortillesi?
Itse olen nyt joutunut odottamaan hyvitystä kortille 12 päivää, jonka aikana olen hyvitystä jo kahdesti joutunut erikseen pyytämään! Hyvitys toimenpiteen pitäisi olla hyvin yksinkertainen, selvitin asian Luottokunnasta.
Tilaamani tuote oli netissä myynnissä, mutta heillä ei ollutkaan sitä varastossa. Maksoin siis aivan tyhjästä, ja nyt saan ruinata hyvitystä kortilleni useaan otteeseen!!!
Kommentit (15)
... kun samasta aiheesta jälleen keskustellaan...
tänään sain vihdoin rahani takaisin, vaikka jättivät 1,50e maksamatta kokonaissummasta... Ja tätäkään en ymmärrä, että miksi??! Noh, summa on pieni, mutta periaate tässä mättää samoin kuin liikkeen P****stä oleva asiakaspalvelu!!! Jos nettikaupan sivuilla lukee, että kauppias korvaa asiakaspalautuksesta aiheutuvat kulut, miksi tätäkään ei voida hoitaa oikein?!!
En enää ikinä osta tuolta mitään, olisi sitten vaikka minkälaisia tarjouksia.
Asioin nimittäin ko. nettikaupassa ennen joulua ja silloin valittelivat sitä että kaikki sähköpostiviestit eivät tule perille.Liekö syynä liian tiukat roskapostisuodattimet vai mitä mutta ehkä kannattaa laittaa uudelleen viestiä...
Tilasin sieltä syksyllä Ticket´in light rainset´in ja rukkaset. Kaikki meni ihan moitteettomasti ja yhteydenpito sujui. Nyt sitten laitoin viestiä noista rainset´eistä että tuleeko kevääksi uusia värejä. En ole saanut viestiini vastausta vaikka kyselystä jo ainakin viikko...
Veikkaan että pulju menee nurin minä hetkenä hyvänsä... Pakko kai siirtyä tilailemaan Tanskasta munkin vaikken oikein tuolla tanskan kielellä pärjää... ;o)
Vastauksen saamiseen meni aikaa 2 viikkoa eli vastaus oli jotain ympäripyöreää... eli ei tullut mitään konkreettista vastausta!
Tilasin ja maksoin Ticketin light rainsetin vuodenvaihteessa. Sain sen kyllä ajoissa, mutta kun tein asiakaspalautuksen ajallaan, ei palautustani ole kukaan vieläkään postista noutanut!! Näen sen siis postin lähetystenseurannasta.
Olen kaksi kertaa soittanut ja kaksi s-postia asiasta lähettänyt. S-posteihin ei tule vastauksia ollenkaan, puhelimeen vastataan ja sanotaan, että " tänään haen paketin postista ja laitan palautuksen maksuun" . Joopa joo... Viimeeksi eilen minulle puhelimessa näin sanottiin, mutta paketti edelleen möllöttää siellä postissa. :( En tiedä kauanko posti niitä siellä säilyttää, kohta varmaan palautuu se paketti minulle... Ärsyttää! Pakkohan omat rahat on takaisin saada, vai mitä??
- olin saanut väärän tuotteen ja palautin sen, jotta saan uuden tilalle. Uuden saamiseen meni 3 viikkoa, eli mielestäni aika hidasta. Ja soittoihini sain vastauksen samaan tyyliin, käyn lähettämässä tämän tänään jne.
Olen harkinnut Fashionkidsiltä tilaamista, mutta taitaa olla parempi pysyä tanskalaisissa nettikaupoissa...
Minäkin kyselin joskus haalareista ja mitoituksista.En saanut koskaan vastausta...ja kysyin kahteen kertaan.En kovin positiivista kuvaa saanut ko. putiikista.
Lähetin viestiä Fashionkidsille joulukuussa ja kyselin voisiko tuotteita maksaa ennakkolaskun tapaan, kun tilini on pankissa, josta ei voinut tuonne verkkomaksua suorittaa. Heti seuraavana päivänä minulle oli yritetty soittaa, mutta en pysty virka-aikaan päivystämään puhelintani. Yritin soittaa liikkeeseen takaisin illalla, mutta kukaan ei vastannut. Samana päivänä minulle oli tullut myös sähköpostitse viesti, että tuotteet voi maksaa ennakkolaskulla ja tilauksen tehdä siinä tapauksessa puhelimitse. Lähetin heille sähköpostia takaisin, että en pysty päivisin soittelemaan ja tekisin tilauksen sähköpostitse. Luettelin samassa viestissä tuotteet, jotka haluaisin tilata. Tämän jälkeen minuun ei otettu enää mitään yhteyttä, enkä vaivautunut enää itsekään kun meni noin hankalaksi. Jäipä sitten tilaaminen tuosta putiikista...
Itse tilasin tuotteita, joiden kohdalla oli merkitty hinnaksi 0e. Loppusummaksi tuli 0e + toimituskulut 5,50e. Maksoin nämä, ajattelin että kyse on kyllä varmaan jostakin virheestä (että ovat jossakin alennuksessa kuitenkin kenties), mutta kun loppulaskussakin luki sama hinta. Kahden viikon päästä tuli sähköpostia, että järjestelmässä on ollut virhe, mutta saan yhden tilaamistani tuotteista tuolla maksamieni postikulujen hinnalla. Eipä tullut koskaan mitään, lopulta pyysin kahden kuukauden odottelu jälkeen vain palauttamaan postimaksun ja päätin pysyä kyseisestä firmasta jatkossa loitolla.
No, yllätys, yllätys, eivät ole vieläkään palauttaneet tuota postimaksuakaan (viimeinen yhteydenotto siitä puljusta tullut 6.12.06). Nyt lähetin postia, että odotan 31.1. saakka, sitten teen rikosilmoituksen poliisille niinkuin teenkin. Alkaa sen verran kypsyttää tuollainen touhu. Eihän kyse ole isosta summasta, mutta periaatteesta sitäkin enemmän.
Mietin myös, jos en saa rahojani (postikuluineen reilut 40e), teen rikosilmoituksen. Sen verran kypsyttää... :(
Mielestäni uskomatonta, että nettikaupan yrittäjät viitsivät toimia näin! Miksei asioita hoideta ajoissa ja kunnolla..?! Tuskin kovin kummoista tulevaisuutta tulee tuolla puodilla olemaan.
Itselläni ei (vielä) ole kokemusta monistakaan nettikaupoista, mutta tämä on ihan pohjanoteeraus.
Lisäsinpä tämän positiivisen kokemuksen näiden kaikkien huonojen sekaan.
Toisaalta, en olisi uskaltanut tilata...jos olisin nähnyt tämän ketjun aiemmin??
Minä palautin Ticketin toppapuvun, kun koko oli liian pieni mahtuakseen koko talvea (olin soitellut mittoja etukäteen). Paluautusrahoja sainkin sitten penätä ja odotella yli 1,5 kuukautta. Sähköposteihin ei juuri vastailtu ja puhelimessa oltiin tosi ynseitä. Viimein sain puvun rahat, mutta palutuksesta aiheutuneita postikuluja ei korvattu, eikä myöskään viivästyneestä palautuksesta aiheutuvia korkoja. Kuluttajasuojalain mukaanhan myyjä on velvillinen maksamaan korkolain mukaista korkoa, mikäli rahoja ei palauteta 30 päivän kuluessa. Teki mieli viedä asia pidemmälle, kun sapetti toiminta niin paljon, mutta ei energia riittänyt. Mutta en kyllä puljua kenellekään suosittele!!!
... mutta jäi vähän mietittyttämään, kun laitoin heille kyselyä Ticketin kevätpuvuista, eikä kyselyyn vastattu. Kysely oli vielä ihan yleisluonteinen koskien haalareiden noin-hintoja ja sitä, että milloin keväthaalareita on mahdollisesti saatavilla. Eivät viitsineet vastata.