Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehet!

Vierailija
08.12.2014 |

Jos nainen on kaunis, hyvä kroppainen, pitää huolta itsestään ja pukeutuu siististi onko häntä vaikea lähestyä? Mikä saisi sinut iskemään tälläistä tyttöä ja mikä ei saisi ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En iske naisia. Odotan että kuvauksen kaltainen nainen lähestyisi minua, koska olen varmasti vähintään hänen tasoaan hieman yläpuolella.

Vierailija
2/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet arvioivat että tuollaisella naisella on korkeat tavoitteet.  jos et arvioi omaa ulkonäköä korkeaksi niin mies arvioi että naisen lähestyminen on ajanhukkaa ja melko yleisesti saat jotain niskojen nakkelua päälle...  

ei kannata.    

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi. Vain hapannaamaista naista on vaikea lähestyä.
Sellaisen katsominenkin masentaa vaikka olisi kuinka hyväkroppainen.

Vierailija
4/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt että tuleeko kuvauksen naisesta mieleen vain että tuo on varmasti ylimielinen ja varmaan räkii päälle jos menen jutuille?

Vierailija
5/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän suosiolla väliin, ajan tuhlausta ja ovat monesti täynnä itseään ja tympeitä. Mielummin haen seuraa jostain joka ei luule liikoja itsestään, ovat yleensä paljon hauskempaa seuraa ja heidän kanssa viihtyy paremmin.

Vierailija
6/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että nainen luulee liikoja itsestään? Ei meistä jokainen tiedä kuinka hyvännäköinen on oikeasti.
-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:58"]

Mistä tiedät että nainen luulee liikoja itsestään? Ei meistä jokainen tiedä kuinka hyvännäköinen on oikeasti. -ap

[/quote]

Kokemukset ovat vain osoittaneet, että hyvännäköisia ei kannata lähestyä. Olen ihan mukiinmenevän näköinen itse eikä mitään vikaa, mutta liian paljon tullut todella tympeää ja kusipäistä kohtelua, en lähesty kauniita naisia ollenkaan, varsinkaan baareissa. Ei jaksa iltaansa pilata näiden ihmisten takia.

Minä olen lähinnä saanut osani kun joku kaunis nainen tekee aloitteen tai ihan selvästi vihjaa, että on kiinnostunut. Itse ei aloitteita kannata tehdä.

Vierailija
8/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:58"]

Mistä tiedät että nainen luulee liikoja itsestään? Ei meistä jokainen tiedä kuinka hyvännäköinen on oikeasti. -ap

[/quote]

Kokemukset ovat vain osoittaneet, että hyvännäköisia ei kannata lähestyä. Olen ihan mukiinmenevän näköinen itse eikä mitään vikaa, mutta liian paljon tullut todella tympeää ja kusipäistä kohtelua, en lähesty kauniita naisia ollenkaan, varsinkaan baareissa. Ei jaksa iltaansa pilata näiden ihmisten takia.

Minä olen lähinnä saanut osani kun joku kaunis nainen tekee aloitteen tai ihan selvästi vihjaa, että on kiinnostunut. Itse ei aloitteita kannata tehdä.
[/quote]
itse koen olevani aikalailla aloituksen kuvaukseen istuva nainen ja voin suoraan sanoa etten ole itsekeskeinen kusipää. Olen iloinen ja sosiaalinen sekä kiltti luonteeltani. En ikinä iske miehiä koska olen tunne asioissa niin ujo. Se selittääkin miksi saan baarissa katseita mutten mitään muuta. Kai pitää vaan alkaa keräämään rohkeutta mennä juttelemaan miehelle joka kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:58"] Mistä tiedät että nainen luulee liikoja itsestään? Ei meistä jokainen tiedä kuinka hyvännäköinen on oikeasti. -ap [/quote] Kokemukset ovat vain osoittaneet, että hyvännäköisia ei kannata lähestyä. Olen ihan mukiinmenevän näköinen itse eikä mitään vikaa, mutta liian paljon tullut todella tympeää ja kusipäistä kohtelua, en lähesty kauniita naisia ollenkaan, varsinkaan baareissa. Ei jaksa iltaansa pilata näiden ihmisten takia. Minä olen lähinnä saanut osani kun joku kaunis nainen tekee aloitteen tai ihan selvästi vihjaa, että on kiinnostunut. Itse ei aloitteita kannata tehdä. [/quote] itse koen olevani aikalailla aloituksen kuvaukseen istuva nainen ja voin suoraan sanoa etten ole itsekeskeinen kusipää. Olen iloinen ja sosiaalinen sekä kiltti luonteeltani. En ikinä iske miehiä koska olen tunne asioissa niin ujo. Se selittääkin miksi saan baarissa katseita mutten mitään muuta. Kai pitää vaan alkaa keräämään rohkeutta mennä juttelemaan miehelle joka kiinnostaa.

[/quote]

Joo, ainakin minun kohdalla ei tarvitse sanoa kuin moi, se riittää. Saa jonkilaisen vihjeen, että mahdollisesti kiinnostaa, jutellaan sitten ja katellaan mikä on homman nimi. Valitettavasti joidenkin tympeä kohtelu ainakin minulla on johtanut siihen, että en halua antaa näille ihmisille mahdollisuutta kohdella minua kuin jotain alinta mahdollista ihmissaastaa, istukoot minun puolesta vaikka yksin koko illan.

Vierailija
10/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:37"]

En iske naisia. Odotan että kuvauksen kaltainen nainen lähestyisi minua, koska olen varmasti vähintään hänen tasoaan hieman yläpuolella.

[/quote]

Sama täällä veli. M20