Lue keskustelun säännöt.
Laulajat, soittajat, muutkin esiintyjät,
08.12.2014 |
MISSÄ te treenaatte ja miten usein?! Olen vasta tosissani aloittanut lauluharrastuksen ja en todella pysy mukana kerran viikossa-harkoilla porukalla, kotonakin pitäisi ottaa aikaa ja tankata ja hinkata, että ääni pysyy auki tai kehityn äänenmuodostuksessa.
Missä hitossa kehtaan kailottaa niin, ettei nolota? Vuoraanko yhden huoneen patjoilla :D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Soitan pianoa (yms), bassoa ja selloa ja kyllä jotain noista tulee treenattua melkein joka päivä. Soitan ihan kotona, eikä kerrostalossa ole mitään autotallia tai vastaavaa, johon mennä pois kuuluvilta.
Rehellisesti sanoen minua kyllä koko ajan häiritsee varsinkin avuttomasti aloitella jonkun biisin opettelua miehen ja mahdollisesti naapurien kuullen mutta ainakin sen sietäminen on harjoitusta oikeaa esiintymistä varten.