Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauhee kun tajusin, ettei mulla ole oikeesti ystäviä

Vierailija
19.01.2015 |

Tuttuja joo, ja sukulaisia joiden kanssa tulee välillä kahviteltua. Muttei yhtään ystävää. Kauheen moni miehen ja lasten lisäks ei jäisi kaipaamaan, jos matkani tällä pallolla päättyisi. Hirveää. Pitää varmaan tehdä asialle jotai. Mutta miten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Viime kesänä päätin, että nyt alan sosiaalisemmaksi ja näin varmaan vähemmän ihmisiä kuin ikinä.

Vierailija
2/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei mullakaan viimeseen 7 vuoteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaas kun arvaan, ystävät jäi kun se "elämän mies" löytyi?

Vierailija
4/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin käyn puistossa ja kerhoissa ja juttelen siellä ihmisille. Mistä ihmeestä voi aikuinen ihminen löytää ystäviä??

Ap

Vierailija
5/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 15:08"]Antakaas kun arvaan, ystävät jäi kun se "elämän mies" löytyi?
[/quote[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 15:08"]Antakaas kun arvaan, ystävät jäi kun se "elämän mies" löytyi?
[/quote]
Tavallaan. Jäivät kun lapset syntyivät. Pikkuhiljaa tiet veivät et suuntiin. Ap

Vierailija
6/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 15:08"]Antakaas kun arvaan, ystävät jäi kun se "elämän mies" löytyi? [/quote[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 15:08"]Antakaas kun arvaan, ystävät jäi kun se "elämän mies" löytyi? [/quote] Tavallaan. Jäivät kun lapset syntyivät. Pikkuhiljaa tiet veivät et suuntiin. Ap

[/quote]

Ei sitten heru sääliä. Ystävät ovat ikuisia, miehet eivät. Välttämättä.

Vierailija
7/7 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan. .Aloin tässä miettimään asiaa vasta enempi viime syksynä. Ehkä sen takia kun en ole Facebookissa. .ei vaan ollu intoa lähteä sinne mukaan.ennen olin sosiaalisempi. . varsinkin ennen lapsia. Nyt 5 v ollu kotäitinä ja mies on mun ainoa tuki ja turva..Mut ois kiva jos vois samanhenkise ja samassa elämäntilanteessa olevan kans vaihtaa ajatuksia:/ ei miehen kans joka asiasta halua puhua. Puhelin on vaan nykyään mykkä..soittaa siihen pväkoti tai ehkä kerran kuussa vanha ystävä..kyl ystäviä jotka tosi harvoin piTää yhteyttä ja harvoin nähdään. Kai tämä kuuluu tähän pikkulapsi arkeen?? Toisaalta väsynyt pitämään säännöllisesti kehenkään yhteyttä. .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi