Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole käynyt ulkona kohta viikkoon

Vierailija
29.12.2014 |

Huomenna mä menen ulos kun ilmat onneksi paranee. Lapset kävi viikonloppuna kaupassa pakosta ja vei roskat. Yritettiin saada muita käymään meille kaupassa muttei onnistuttu. Inhoan kylmyyttä ja vältän sitä. Ihan järkyttävä ilma tänäänkin tosin sisällä on ihanan lämmin. Tulispa jo kesä ja painuis tää talvi jo helvettiin !!! 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän