Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäreitä ? Mikä mua vaivaa

Vierailija
08.12.2014 |

Ollut jo pari kuukautta kipua ranteessa, kun taivuttaa kämmeniä taaksepäin. Vaikea selittää asentoa. Mutta esim. Punnertaminen on täysi mahdottomuus. Siihen asentoon jos menen, itku pääsee ranne särystä. Suvussani reumaa, mietin voisiko sitä olla..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ganglio.

Vierailija
2/7 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis molemmissa ranteessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenniskyynärpää. Se oireilee myös ranteissa ja olkapäässä, kun pahaksi pääsee. Mietipä kuinka paljon olet koneella tai tabletilla päivisin.

Vierailija
4/7 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännetuppitulehdus?

Vierailija
5/7 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella tulee oltua jonkin verran. Kyynärpäät ja olkapäät on kunnossa

Vierailija
6/7 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kyse alkavasta nivelreumasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:23"]

Koneella tulee oltua jonkin verran. Kyynärpäät ja olkapäät on kunnossa

[/quote]

Kokeile siis sellaista hoitoa, että korjaat käsiesi asennon mahdollisimman rennoksi ja öisin pidät tukilastoja ja/ tai ideaalisidoksia niin, että ranteet eivät pääse taipumaan ja kiertymään. Tee oikein löysät kierrokset kuitenkin, että veri kiertää. Ihan ei kyllä viikossa parane, mutta jos kuitenkin helpottaisi kahdessa. Enkä ole lääkäri oikeasti, hoitsu vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi