Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttökissa leikattiin ja nukkuu edelleen

Vierailija
19.01.2015 |

Kello 12 haettiin kotiin :/ sydäntä särkevää!
Kauankohan ne noin yleensä nukkuu?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä että nukkuisi mahollisimman pitkään, koska alkavat herättyään hortoilemaan ja yrittävät hypätä jonnekin korkealle.

Vierailija
2/9 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se illemmalla alkaa heräillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 14:51"]Yritä että nukkuisi mahollisimman pitkään, koska alkavat herättyään hortoilemaan ja yrittävät hypätä jonnekin korkealle.
[/quote]
Juu no tuolla peittojen seassa se nukkuu, ei liikahdakaan :|

Vierailija
4/9 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kissat yleensä nukkuneet leikkauksen jälkeen 2-6 tuntia. Pikaiset heräilijät ovat pelottavia koska yrittävät hyppiä ja kiipeillä vaikka ovat aivan pyörryksissä. Helpommalla pääsee jos kissa nukkuu pitkään pois pöhnäänsä. Tarkista vain että kissa pysyy lämpinänä, nukutettuna ruumiinlämpö tippuu todella alas, peittele vaikka ison vällykasan alle patterin viereen (lattialla muutenkin parempi olla ettei herätessään tipu mistään). Tsemppiä! :)

Vierailija
5/9 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :) kissalla pitäisi olla lämmin kun muutama fleecepeitto ympärillä ja päällä, sekä nukkuu kantokopassa jossa pehmusteet. Toivottavasti heräilee :)

Vierailija
6/9 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä tulee ensin pissat alle ja sit rupee haahuilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heräte annettu lääkärissä?

Vierailija
8/9 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti sitä parempi mitä pidempään nukkuu. Se olisi kuitenkin hyvin sekava jos heräisi kovin aikaisin. Ja kun alussa kipulääkkeet vaikuttaa vielä niinj vahvasti ettei kissa tajua että on leikattu, se voi jopa satuttaa itseään yrittämällä sekavana touhuta kaikenlaista, hyppiä jne. 

Tuo heräteasia on vähän sellainen että jotkut eläinlääkärit niitä antaa mielellään aina, toiset ei. Itse en halua herätettä, koska sekin on itse anestesian lisäksi rasite eläimen elimistölle. Ja tosiaan, aina parempi että nukkuu pitkään. Kissa on kuitenkin helppo kantaa nukkuvana kotiin, toisin kuin vaikka iso koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saihan kipulääkettä kotiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan