Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen ollut av:lla koko päivän
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voihan sitä elämäänsä noinkin tuhlata. Ei sen puoleen, olen minäkin täällä ollut tänään aika monta tuntia. Pitäisi vähentää, joo...
sama vika rahikaisella,koko päivä on mennyt täällä töllistellessä muiden juttuja.Pitäisi vähentää,mutta minkäs sille mahtaa,hullu on hullu.Ja elämä on.......Menneen talven lumia.
Alue: Aihe vapaa
Minäkin, välillä poistun, mutta pian tulen takaisin av:n sivuja kahlaamaan. Pitää vähentää.