Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähettää tekstari yllättäen Tallinnasta, mitä tekisit?

Vierailija
20.12.2014 |

Olen ihan äimänä. Mies laittoi tekstiviestin, että lähtikin tästä Tallinnaan ja tulee ehkä huomenna. Ei vastaa puhelimeen. Kyseessä nelikymppinen mies, ei ole ennen tätä syksyä tehnyt tällaisia temppuja. Mitä ihmettä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tempore pikkujoulut?

Vierailija
2/13 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti halvoille ostoksille. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä sille tai kaverille ja kysele missä seurasta ja onko kaikki ok? Jos yksin lähti, se voi olla arveluttavaa, ihan hänen oman terveyden puolesta.

Vierailija
4/13 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päätti aiheuttaa draamaa, suhde alkoi puuduttaa. Kauan olette olleet yhdessä? Vuoden?

Vierailija
5/13 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitti lähteneensä joidenkin äijien kanssa, joita mä en kuulemma tunne. Ei vastaa, vaikka soitan. Liekö Tallinnassa edes oikeasti, jos on pokannut jonkun naisen.

Vierailija
6/13 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:44"]

Mies päätti aiheuttaa draamaa, suhde alkoi puuduttaa. Kauan olette olleet yhdessä? Vuoden?

[/quote]

16 v.

Vierailija
7/13 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:42"]

Laita viestiä sille tai kaverille ja kysele missä seurasta ja onko kaikki ok? Jos yksin lähti, se voi olla arveluttavaa, ihan hänen oman terveyden puolesta.

[/quote]

Pelkäätkö että tarttuu joku sukupuolitauti?

Vierailija
8/13 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja muuttaa kieltä, jos on ulkomailla. Ei saa yhteyttä ei tule suomeksi.

Vierailija
9/13 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah..ihan niin kuin minä nuorempana. Olen tosin nainen. Tuo se on ihanaa elämää jos ei ole velvollisuuksia. Eli töitä tai lapsia odottamassa. Saa parisuhteessa olla omaakin elämää ja kavereiden kanssa yllätyksiä ja ihania käänteitä. Puolisin kanssa myös:)

Vierailija
10/13 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sillä menee puhelut vastaajaan, kun ei itse vastaa,  vastaaja puhuu ihan suomea.

Vierailija
11/13 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:50"]

Aah..ihan niin kuin minä nuorempana. Olen tosin nainen. Tuo se on ihanaa elämää jos ei ole velvollisuuksia. Eli töitä tai lapsia odottamassa. Saa parisuhteessa olla omaakin elämää ja kavereiden kanssa yllätyksiä ja ihania käänteitä. Puolisin kanssa myös:)

[/quote]

Jaa omaa elämää on se, että ei mitään etukäteen kerro,  häipyy tuosta noin vaan yöksi Tallinnaan tai jonnekin? Eikä edes kerro,  kenen kanssa. Meillä piti vielä olla huomenna pikkujoulut hänen työkaveriensa kanssa. Jos kaipaa tällaista omaa elämää,  voi siirtyä viettämään sitä toiseen osoitteeseen.

Vierailija
12/13 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä sitä aiemmin kaivannut kotiin kuin klo 02:33?

Vierailija
13/13 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittihan se sulle asiasta. Ikävää jos teki samalla oharit, se ei ole oikein. On varmaan kännissä kun ei vastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän