Lue keskustelun säännöt.
Missä säilytätte sähköhammasharjan harjoja? Koko perheen?
22.02.2007 |
Meillä ollut pieni kuppi johon ne laitetaan mutta kaikki harjat menevät vaan " sekaisin" ja mietinkin nyt tarttuuko harjoista toisiinsa pöpöt, esim. isän harjasta kariesbakteerit lasten harjoihin?
t. uus avuton :)
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei tulisi mieleenkään laittaa niitä yhteiseen kippoon, yäk! Kaiken lisäksi niistä jos mistä karieskin tosiaan tarttuu, eli pitäkää nyt ihmeessä edes hammasharjat yksityisinä ja toisistaan erillään...
me säilytetään niitä siinä kannellisessa kotelossa joka meidän sähköhammasharjan telineessä on mukana.