Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin seuraavan kerran gynelogille?

Vierailija
06.05.2013 |

Synnytyksestä on nyt kohta vuosi, jälkitarkastus eli alapää tutkittu viimeeksi viime kesänä. 

Eikö siellä gynellä kumminki piä käydä tarkastuksissa välillä :)? Sori oon vielä aiiika nuori, niin en tiiä, mut jos joku viitsis vastata :D

En viittis tk:honkaan soittaa että millon mun pitää tulla käymään siellä?? :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käy koskaan muuten vaan, en juokse muitakaan ruumiinosia näyttämässä lääkärillä jos ei ole mitään vaivoja. Eli vain jos on ehkäisy- tai raskausasiaa sinne tai sitten jotain oireita. Mutta kyllähän jotkut käy joka vuosikin tarkastuksissa.

Vierailija
2/3 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on gynekologi. eikä kait sinne tartte mennä, jos ei ole mitään vikoja missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 13:36"]

se on gynekologi. eikä kait sinne tartte mennä, jos ei ole mitään vikoja missään.

[/quote]

Oho, hups :DD tiesin kyllä mikä se on, yritin vain nopeesti kirjottaa niin jäi tavu pois..