Lue keskustelun säännöt.
Milloin vaunuihin istumisasentoon?
03.02.2013 |
Lapsi jo 9 kuukautta, seisoo tukea vasten tomerasti, mutta ei istu. Voiko laittaa istuvaan asentoon vaunuihin? Milloin olette laittaneet? Neuvolatäti sano, et sit kun istuu itse...
Kommentit (4)
Laittaisin istuma-asentoon rattaisiin kyllä jo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pääsääntö on, että kun osaa istua, noin puolen vuoden tienoilla. Ihan hyvin voit laittaa, vaikkei lapsi varsinaisesti istuisikaan ilman tukea, kun kuitenkin on noin iso ja selkä varmasti on vahva kun kerran seisoo. Toisaalta mikään pakko ei ole vaihtaa, jos lapsi viihtyy vaunukopassa eikä ole vaarassa sieltä päästä pois.
ts. kun istui tuetta