Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin vaunuihin istumisasentoon?

Vierailija
03.02.2013 |

Lapsi jo 9 kuukautta, seisoo tukea vasten tomerasti, mutta ei istu. Voiko laittaa istuvaan asentoon vaunuihin? Milloin olette laittaneet? Neuvolatäti sano, et sit kun istuu itse...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. kun istui tuetta

Vierailija
2/4 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin istuma-asentoon rattaisiin kyllä jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenkin sit niin..

Vierailija
4/4 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntö on, että kun osaa istua, noin puolen vuoden tienoilla. Ihan hyvin voit laittaa, vaikkei lapsi varsinaisesti istuisikaan ilman tukea, kun kuitenkin on noin iso ja selkä varmasti on vahva kun kerran seisoo. Toisaalta mikään pakko ei ole vaihtaa, jos lapsi viihtyy vaunukopassa eikä ole vaarassa sieltä päästä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi