Menee nämä lastenvahtijutut ihan häränpyllyä
11- ja 13-vuotiaat pojat voi jättää illaksi keskenään kotiin. Noudattavat sovittuja sääntöjä ja menevät nukkumaan, ei ehkä ihan sovittuun aikaan mutta kuitenkin ihmisten ajoissa.
MUTTA 15-vuotiasta ei voi enää jättää =) Jos tietää että me vanhemmat olemme myöhään poissa, tulee kotiin koska sattuu eikä kunnostakaan ole mitään varmuutta. Ei tulisi pienen mieleenkään jättää häntä viikonlopuksi yksin kotiin. Täällä olis takuuvarmat bileet pystyssä.
Kommentit (11)
Meillä ei jätettäisi vielä 11 vuotiasta yksin toimimaan iltapåuhdeistaan ja yöpymään yksin.
Eikä meilläkään jätetä 11v yksin vaan isonveljen kanssa. Eikä ne yövy yksin, ei edes kaksin =) Osaavat mennä nukkumaan ihan itse, noin kerran puolessa vuodessa kun vanhemmilla on yhteinen meno jossa menee myöhään
ap
mä nyt olen aina kotona,ni ei onneksi tarvi jättää minkään ikästä yksin.
Meillä ei jätettäisi vielä 11 vuotiasta yksin toimimaan iltapåuhdeistaan ja yöpymään yksin.
Eikä meilläkään jätetä 11v yksin vaan isonveljen kanssa. Eikä ne yövy yksin, ei edes kaksin =) Osaavat mennä nukkumaan ihan itse, noin kerran puolessa vuodessa kun vanhemmilla on yhteinen meno jossa menee myöhään
ap
siitä että tullaan yöksi kotiin kuitenkin takaisin vai siitä että lapset jää yksistään.
Kyllähän Karoliinallakin oli kotiintulo aika sovittuna ja kuinkas sitten kävikään?
mä nyt olen aina kotona,ni ei onneksi tarvi jättää minkään ikästä yksin.
kun toisella menee myöhään, toinen on kotona.
Aika paljon olen karsinut menojani tämän takia koska aina ei pysty järjestämään jotain ulkopuolista aikuista tilalle
ap
siitä että tullaan yöksi kotiin kuitenkin takaisin vai siitä että lapset jää yksistään. Kyllähän Karoliinallakin oli kotiintulo aika sovittuna ja kuinkas sitten kävikään?
me vanhemmat tulemme kotiin myöhään, klo 24-02. Lapset eivät siis jää kotiin koko yöksi yksinään.
Sitä en ymmärrä miten Karoliina tähän kuuluu? Meillä on kotiintuloaika ja ellei sitä noudateta, lähden etsimään.
puhumattakaan että menisi yksin nukkumaan. Mutta isoveljen kanssa se on pelkästään hauskaa, syövät herkkuja, katsovat telkkaria ja valvovat jopa puoleen yöhön(mikä on sekin tosi coolia =)
ja 7. onko sinulla perusteluita tuolle väitteellesi, 9 en osaa sano ja kympille tiedoksi että minä olen.
puhumattakaan että menisi yksin nukkumaan. Mutta isoveljen kanssa se on pelkästään hauskaa, syövät herkkuja, katsovat telkkaria ja valvovat jopa puoleen yöhön(mikä on sekin tosi coolia =)
tuumaa,etten nää tossa ongelmaa,jos pojilla on vielä kännykät käytössä että saavat kiinni,jos hätä tulee.
toivottavasti eivät kattele telkusta mitä sattuu ohjelmia..
ja 7. onko sinulla perusteluita tuolle väitteellesi, 9 en osaa sano ja kympille tiedoksi että minä olen.
Meillä ei jätettäisi vielä 11 vuotiasta yksin toimimaan iltapåuhdeistaan ja yöpymään yksin.