Parviaiset Mariassa
jotta parviaisen haastattelu ei olisi vain pinnallista nävintää. Maria voisi kysyä:
millainen oli saanan lapsuus? millaiset välit vanhempiinsa?
onko hän ajatellut pitää jussista huolta kun jussi on vanha, sydänvikainen pappa?
Miten he kokevat naisen esineellistämisen?
mitä hyötä he näkevät tässä seksin viljelemisessä elokuvissa ja kuvissa???
Onko heidän elämällään jokin tarkoitus ja millaisena he haluavat tulla muistetuksi kuoltuaan?
tällä hetkellä saana tulee muistetuksi, jos ylipäätään tulee: huorana joka otti vanhan idiootin miehekseen. Jussi tulee muistetuksi miehenä joka ei osannut tehdä elokuvia ja meni naimisiin lapsen kanssa ja joka oli hullu alkkis. Nämä siis julkisuuden antaman kuvan perusteella, jota on vaikea kiistää seksimessu ja hymy-juttujen jälkeen.
Lopettakaa ryyppääminen tai se mikä ikinä tekee teistä tuollaisia ja hankkikaa elämälle syvempi tarkoitus.
Maria on kuin ulkoisesti tyylikäs versio hymystä.
pinnallinen, sensaatiohakuinen, viljelee turhuutta ja seksiä.
Moisen ohjelman voisi lopettaa.
Kommentit (2)
Ehkä viimekertainen myrkkyhoitajan haastis oli vähän liikaa.. Mutta muuten katson Marian aina kun siellä on tuksut tai parvet tms. häröt. Ihan must see -jaksoja!
(Mutta, olen vt ja voin rukoilla katsomisen synnit anteeksi ohjelman jälkeen...)
että edes viina ei selitä heidän toikkarointiaan.