Lue keskustelun säännöt.
kaikkien aikojen lottopotti jaossa. Aiotko lotata?
11.09.2011 |
Laitoin vakionumeroiden lisäksi ylimääräiset rivit vetämään.
Kommentit (3)
surua ja murhetta tulisi vain tuollaisesta rahamäärästä. En haluaisi sellaista taakkaa itselleni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ois kiva jos mullekin joskus tapahtuisi jotain positiivista.
Yleensä lottoan vaan lomalla, leikittelen ajatuksella, etten menisikään loman päätyttä töihin... Ja sitten isompien pottien kohdalla kokeilen onneani. Ei ole juuri tärpännyt, mutta kyllä 8 millin eteen kannattaa muutama euro uhrata.