Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumpi on parempi tapa aloittaa soittaminen: soitinryhmä vai yksilöopetus? 7-vuotias poika kyseessä.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
saa vuoden aikana koettaa useampaa eri soitinta, kun ei vielä itse osaa päättää, mistä soittimesta tykkäisi. Ehkä sitten vuoden päästä jo pystyy tekemään päätöksiäkin. Tai sitten on edelleen sinnikkäästi kitaran kannalla (jonka aloitus olisi vielä tässä iässä kyseenalaista).
Alue: Aihe vapaa
Siinä oppii parhaiten ja motivaatio pysyy paremmin, kun mennään omaan tahtiin.