Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan teidän vauvat ovat mahtuneet Emmaljungan vaunukoppaan?

Vierailija
28.09.2011 |

Vauva 4 kk ja tiukkaa tekee jo!

Kova koppa.

Jos oikaisee jalat niin on melkein päädyssä!

Miten teillä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden ikäinen.

7 kk ikäisenä vaihdettiin ratasistuimeen, kun ei enää viihtynyt makuuasennossa.

Vierailija
2/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä menee sirpakka + pituudella kasvava 4kk tyttö ilman mitään ongelmia :) citykoppaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtui kyllä varmaan yli puolivuotiaaksi, ratasistuin vaihdettiin sen takia,kun lapsi halusi aina istua ja kopassa oli vaikeaa.. Eikä kumpikaan mitään pieniä lapsia ollu! Minkä kokoinen lapsi sinulla sitten on, ja mikä koppa?

Meillä oli smart duon koppa, lienee samankokoinen edgen kanssa?

Vierailija
4/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisen vuotta.

Vierailija
5/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljungan kaikki kovat kopat ovat 75cm pitkiä. Meidän 1v mahtuu meidän koppaan jos olisi tarvetta.

Vierailija
6/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän vauva on 65 cm pitkä ja koppa on 75 cm pitkä. en tiedä mikä malli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtui vielä yli vuoden ikäisenä nukkumaan. Ja silloin oli talvi.

Vierailija
8/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän vauva on 65 cm pitkä ja koppa on 75 cm pitkä. en tiedä mikä malli!


Meidän lapset ovat olleet saman pituisia 4 kk ikäisinä ja ihan hyvin mahtuneet Emmaljungan koppaan siihen asti, kun on ollut tarvis. 7 ja 8 kk iässä on siirrytty ratasosaan.

Teillähän on vielä 10 cm tyhjää tilaa kopassa, hyvinhän sinne pitäisi vauvan mahtua.