Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempi tai vanhemmat jäisivät työttömiksi, niin kuinka nopeasti laittaisitte asuntonne myyntiin?

Vierailija
19.09.2011 |

Entä muut toimenpiteet, joita tekisitte?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työttömyys pitkittyisi niin, että ansiosidonnaiselta tippuisin pois. Aiemmin en asuntoani myisi pois. Kaikesta tavallisesta tulisi tingittyä, mutta varmaan mitään en jättäisi kokonaan pois.

Vierailija
2/13 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoa emme laittaisi myyntiin. Tai ei ainakaan useaan vuoteen, jos kumpikaan ei jostain syystä saisi yhtään mitään töitä enää, niin olisi varmaan pakko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olenkin ollut välillä puolikin vuotta työttömänä.

Lyhennyksen määrä on 1000 € kuussa, miehen 3500 €:n palkka riittää kyllä yksinkin. Meillä on muuten varsin vähän menoja.

Vierailija
4/13 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudelliseen tilanteeseen. Mies puolestaan saisi varmaan kunnon kultaisen kädenpuristuksen ja headhunterit soittelee muutenkin, joten tuskin olisi pitkään työttömänä.

Vierailija
5/13 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeräähän se olisi asunto myyntiin laittaa. Joka tapauksessa asumisesta joutuu jotain maksamaan, ei se vuokrallakaan ilmaista ole.



Jos tiukkaa tekisi niin pienentäisin maksueriä ja saattaisin ottaa lyhennysvapaita kuukausia.



Muuten karsisin menoja. Lopettaisin lehtitilaukset, ostaisin osan vaatteista kirpparilta, hyödyntäisin tarjouksia nykyistä enemmän.

Vierailija
6/13 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taloa ei myytäis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollutkin työttömänä, ei mitään vaikutusta, taloudelliseen tilanteeseen.

Vierailija
8/13 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii pitemmän lainanlyhennyksen tai lyhennysvapaata pankin kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhdellä palkalla, olisi liiton korvaus ja yksi palkka "luksusta" ;) Ja vaikka liiton raha kuluisi loppuun, olisi Kelankin raha tuota khh.ta isompi.



Ja maksamme melko reiluja lyhennyksiä, niitä olisi mahdollista pienentää lähes puoleen tiukassa tilanteessa.

Vierailija
10/13 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. me ei enää tarvittu kahta autoa, kun olin työtön. Ei tarvinnut ostaa työvaatteita, en käynyt kampaajallakaan niin usein. Toinen lapsi ei enää ollut iltapäiväkerhossa ja eskarilaisesta ei enää mennyt päivähoitomaksua. Loppujen lopuksi taloudellinen tilanne ei juuri muuttunut mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollutkin työttömänä, ei mitään vaikutusta, taloudelliseen tilanteeseen.

Vierailija
12/13 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lähtisi autot, karsittaisiin kaikkea ylimääräistä esim. aikuisten harrastukset, lehtitilaukset, matkustus.



Asunnon myyminen olisi sulaa hulluutta, maksaa se vuokralla asuminenkin ja lähes yhtä paljon. Lainanmaksuun voisi neuvotella pankin kanssa pidemmän maksuajan jos tarpeen.



Ja sitten vaan heti töitä hankkimaan, kelpuuttaisin myös ei-oman-alan -hommia.



En uskoisi tämän asian olevan meille ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisi ikävää erityisesti lapsille vaihtaa aluetta toisiin kouluihin. Sitten pitäisi vain neuvotella pienemmistä lyhennyksistä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan