Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
voiko omenatäysmehusta tehdä kiisseliä? tuleeko hyvää ja
Kommentit (3)
2 omenaa (n.300 g)
5 dl vettä
5 dl omenatäysmehua
2 rkl perunajauhoja
1 rkl sokeri
1/2 tl kanelia
Kuori ja raasta omenat. Laita vesi, omenamehu ja perunajauhot kattilaan, sekoita hyvin. Kiehauta koko ajan sekoittaen, älä keitä. Lisää omenaraaste, sokeri ja kanneli.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
2 omenaa (n.300 g) 5 dl vettä 5 dl omenatäysmehua 2 rkl perunajauhoja 1 rkl sokeri 1/2 tl kanelia Kuori ja raasta omenat. Laita vesi, omenamehu ja perunajauhot kattilaan, sekoita hyvin. Kiehauta koko ajan sekoittaen, älä keitä. Lisää omenaraaste, sokeri ja kanneli.
tekee pelkkää mehukiisseliä? onko pahaa?
Alue: Aihe vapaa
tehnyt ainakin appelsiinitäysmehusta, ja lapselle kyllä maistui. Miksi ei omenamehustakin.