Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vaniljavaahdosta ei taida saada kiinteää kakunpäällistä millään?
Kommentit (3)
mä jätän kermankin löysähköksi. Ja sitten päälle kuutioitua persikkaa tms. epämääräinen kasa ja päälle suklaahippuja. Tämmöinen arkisempi kakku.
Tai sitten kermaa ja pari rkl oikeata vaniljaa ajaa saman asian, jos haluaa kokkareista vaahtoa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joten olen vaan kaatanut kakun päälle ja valutellut reunoille.
Juhlatarjottavaksi en laita joskus perheen kesken käy, yleensä vadelma tai mansikka-aikaan.
Alue: Aihe vapaa
Tarpeeksi kauan kun vatkaa, niin tulee kermamaista.