Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko maksaa Reiman välikausihaalari?
28.02.2007 |
Harkitsen ostoa käytettynä ja en noita Reiman hintoja tiedä.
Puku on viime vuoden malli, ja hyväkuntoinen.
Kosteussuojattu on, ainakin oletan niin.
Kokoa puvulla 86cm.
Kommentit (4)
reimatec 86 tänä vuonna 89 euroa!reima on halvempi kun ei ole kosteussuojattu
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Luulisin että puku on reimatec.
Hintaero uutena on melkoinen.
Alue: Aihe vapaa
Kosteussuojaamaton Reima maksanee uutena maksimissaan viitisenkymppiä ?