Jokainen eroperheen lapsi tahtoo vanhempansa takaisin!
Siksi yhteiskunnassa voidaan niin huonosti, kun luullaan, että on ihan normaalia, että äiti ja isä eroavat ja tulee joku "jorma" sit uudeksi isäksi tai "tiina" uudeksi äidiksi ja sitten kaikki onkin just niinku pitäis!!!
Äitikin voi olla biseksuaali ja isipuoli tienaa sika hyvin, kun ei oo ikinä kotona. Mut äiti antaa sille aina torttua....
Toisaalta, jos äiti lähtee kotoa pois, niin isäpuoli tietää sen, koska on kameroita ladattu ja kaveritkin kyttää!
Sitten lähtee murulta henki, jos ei olekaan kotona,( kun mä panen ketä tahdon, koska olen kuningas)
T: suoraa tekstiä exäni suusta
Kommentit (2)
Oletko koskaan yrittänyt elää ihan kokonaan eri tavalla? Sillai vähemmän hämmentävästi.
Oletko koskaan yrittänyt elää ihan kokonaan eri tavalla? Sillai vähemmän hämmentävästi.